Selectie candidati Flux1



Nr. 491/31.01.2018

PROGRAM PREGATIRE PARTICIPANTI FLUX 1

PROIECT ERASMUS+
Euro IT Competenţe Nr. 2017-1-RO01-KA102-036916
Colegiul Naţional "Costache Negri” Tirgu Ocna, Bacău FLUX I

Perioada de pregatire: 
Total ore de pregatire Flux 1 – 65 ore
Pregatire pedagogica: 15 ore
Pregatire lingvistica lb. Engleza:  1 testare OLS, curs OLS , 20 ore pregatire
Pregatire lingvistica lb. Greaca – 20h
Pregatire culturala  - 10 ore
Module de pregatire:
Modul pedagogic: profesor limba si literatura romana, gradul didactic 1, Carmen Antohe– responsabil monitorizare;
Modul lingvistic:
– limba engleza, limba de comunicare a parteneriatului: profesor Marian Circel, gradul didactic 1, responsabil selectie si pregatire;
Modul cultural : prof. geografie gradul didactic 1, Mihai Docan, responsabil diseminare;

Data
Ora
Tip pregatire
26.01.2018
16:00 -18.00 (2h)
Pregatire pedagogica Sedinta parinti si elevi
14.02.2018
14:00 -16:00 (2h)
Pregatire culturala
15.02.2018
14:00 -17:00 (3h)
Pregatire pedagogica
16.02.2018
14:00 -16:00 (2h)
Pregatire culturala
17.02.2018
10:00-14:00 (4h)
Lb. Engleza (+evaluare initiala)
19.02.2018
14:00 -16:00 (2h)
Pregatire pedagogica
20.02.2018
14:00 -16:00 (2h)
Pregatire culturala
21.02.2018
14:00 -16:00 (2h)
Pregatire culturala
22.02.2018
14:00 -16:00 (2h)
Pregatire pedagogica
23.02.2018
14:00-16:00 (2h)
Pregatire culturala (+evaluare)
24.02.2018
10:00-13:00 (3h)
15:00-18:00 (3h)
Lb. Engleza
26.02.2018
14:00-16:00 (2h)
Pregatire pedagogica
27.02.2018
14:00-16:00 (2h)
Lb. Greaca
28.02.2018
14:00-16:00 (2h)
Lb. Engleza
01.03.2018
14:00-16:00 (2h)
Pregatire pedagogica
02.03.2018
14:00-16:00 (2h)
Lb. Engleza
03.03.2018
10:00-14:00 (4 h)
Lb. Greaca
05.03.2018
14:00-16:00 (2 h)
Lb. Greaca
09.03.2018
14:00-16:00 (2 h)
Lb. Greaca
10.03.2018
10:00-13:00 (3h)
15:00-18:00 (3h)
Lb. Engleza(+evaluare)
19.03.2018
16.30-18.30 (2h)
Pregatire pedagogica Sedinta parinti si elevi
02.04.2018 – 20.04.2018
(10h)
Lb greaca



Coordonator proiect,

Cecilia Oancea



Nr. 166/25.01.2018

REZULTATE FINALE FLUX1 (DUPĂ CONTESTAȚII)

SELECŢIE MOBILITĂȚI ÎN CADRUL PROIECTULUI 2017-1-RO01-KA102-036916


Nr, crt
Nume si prenume elev
Punctaj de
evaluare dosare
Punctaj 
interviu limba engleza
Punctaj
proba practica calculator
Puncte bonus
Total
Obs.
1
BOBEICA C. ALEXANDRU
30
30
40

100
ADMIS
2
 PÎRGARU C. DRAGOŞ IOSIF
30
30
34
2
96
ADMIS
3
OANCEA NEGOIȚĂ ML. CRISTINA
30
30
35

95
ADMIS
4
 CAZACU V. CAMELIA MARIA
29
27
36
2
94
ADMIS
5
 BODEA I. GEORGE
29
30
33

92
ADMIS
6
BIRTEA M. ALEXANDRU
30
28
32

90
ADMIS
7
SECARĂ M. OVIDIU ADELIN
30
26,5
33

89,5
ADMIS
8
LESNIC M. CORINA
29
30
28

87
ADMIS
9
SIMION A. VALENTINA MIHAELA
26
26
31
2
85
ADMIS
10
PANCU DC. ALEXANDRU
30
26
28

84
ADMIS
11
 ȘTIRBU N. ANDREEA CRISTINA
25
28
28
2
83
ADMIS
12
 OLARU C. IOANA ADELINA
30
28,5
24

82,5
ADMIS
13
SUDITU G. RAFAEL MAXIMILIAN
27
25
30

82
ADMIS
14
SPOIALĂ C. ELENA MIRABELA
27
29,5
20
3
79,5
ADMIS
15
MORARU AV. RAFAEL CLAUDIU
27
24,5
27

78,5
ADMIS
16
 STAN I. MĂDĂLINA NICOLETA
26
15
31
2
74
ADMIS
17
ANTON M. MARIA ANDRADA
30
18,5
24

72,5
ADMIS
18
VĂSÂI BP. TEODOR CIPRIAN
28
16,5
28

72,5
ADMIS
19
  FILIP I. ANA-MARIA
27
15
28
2
72
REZERVA
20
CHIPER C. BIANCA MARIANA
28
25
15

68
REZERVA
21
VATAVU AS. DIANA GABRIELA
29
24
13

66
REZERVA
22
ICHIM C. GEORGIANA CRISTINA
27
16,5
absent

43,5
RESPINS



PREȘEDINTE COMISIE SELECȚIE:
            PROF. ANTOHE CARMEN 


REZULTATE SELECŢIE FLUX1 ÎNAINTE DE CONTESTATŢII

Selecţia mobilităților în cadrul proiectului

2017-1-RO01-KA102-036916
Nr. Inregistrare 126 data 22.01.2018
Nr, crt
Nume si prenume elev
Punctaj de
evaluare dosare
Punctaj 
interviu limba engleza
Punctaj
proba practica calculator
Puncte bonus
Total
Obs.
1
BOBEICA C. ALEXANDRU
30
30
40

100
ADMIS
2
 PÎRGARU C. DRAGOŞ IOSIF
30
30
34
2
96
ADMIS
3
OANCEA NEGOIȚĂ ML. CRISTINA
30
30
35

95
ADMIS
4
 CAZACU V. CAMELIA MARIA
29
27
36
2
94
ADMIS
5
 BODEA I. GEORGE
29
30
33

92
ADMIS
6
BIRTEA M. ALEXANDRU
30
28
32

90
ADMIS
7
SECARĂ M. OVIDIU ADELIN
30
26,5
33

89,5
ADMIS
8
LESNIC M. CORINA
29
30
28

87
ADMIS
9
SIMION A. VALENTINA MIHAELA
26
26
31
2
85
ADMIS
10
PANCU DC. ALEXANDRU
30
26
28

84
ADMIS
11
 ȘTIRBU N. ANDREEA CRISTINA
25
28
28
2
83
ADMIS
12
 OLARU C. IOANA ADELINA
30
28,5
24

82,5
ADMIS
13
SUDITU G. RAFAEL MAXIMILIAN
27
25
30

82
ADMIS
14
SPOIALĂ C. ELENA MIRABELA
27
29,5
20
3
79,5
ADMIS
15
MORARU AV. RAFAEL CLAUDIU
27
24,5
27

78,5
ADMIS
16
 STAN I. MĂDĂLINA NICOLETA
26
15
31
2
74
ADMIS
17
ANTON M. MARIA ANDRADA
30
18,5
24

72,5
ADMIS
18
VĂSÂI BP. TEODOR CIPRIAN
28
16,5
28

72,5
ADMIS
19
  FILIP I. ANA-MARIA
27
15
28
2
72
REZERVA
20
CHIPER C. BIANCA MARIANA
28
25
15

68
REZERVA
21
VATAVU AS. DIANA GABRIELA
29
24
13

66
REZERVA
22
ICHIM C. GEORGIANA CRISTINA
27
16,5
absent

43,5
RESPINS


Preşedinte comisie,
Director Carmen Antohe









Euro IT Competenţe Nr. 2017-1-RO01-KA102-036916
Colegiul Naţional "Costache Negri” Tirgu Ocna, Bacău FLUX I


LISTA CANDIDAŢILOR CARE VOR PARTICIPA LA PROBELE PRACTICE (CARE AU DOSARELE COMPLETE):
1.            ANTON M. MARIA ANDRADA
2.            BIRTEA M. ALEXANDRU
3.            BOBEICA C. ALEXANDRU
4.            BODEA I. GEORGE
5.            CAZACU V. CAMELIA MARIA
6.            CHIPER C. BIANCA MARIANA
7.            FILIP I. ANA-MARIA
8.            ICHIM C. GEORGIANA CRISTINA
9.            LESNIC M. CORINA
10.         MORARU AV. RAFAEL CLAUDIU
11.         OANCEA NEGOIȚĂ ML. CRISTINA
12.         OLARU C. IOANA ADELINA
13.         PANCU DC. ALEXANDRU
14.         PÎRGARU C. DRAGOŞ IOSIF
15.         SECARĂ M. OVIDIU ADELIN
16.         SIMION A. VALENTINA MIHAELA
17.         SPOIALĂ C. ELENA MIRABELA
18.         STAN I. MĂDĂLINA NICOLETA
19.         SUDITU G. RAFAEL MAXIMILIAN
20.         ȘTIRBU N. ANDREEA CRISTINA
21.         VATAVU AS. DIANA GABRIELA
22.         VĂSÂI BP. TEODOR CIPRIAN

DESFAŞURARE PROBE PRACTICE:
18.01.2018 DE LA ORA 14:00 - INTERVIU ÎN LIMBA ENGLEZĂ (5-10 minute) – COLEGIUL NAŢIONAL “COSTACHE NEGRI” - SALA 8  

19.01.2018 - 14:00-15:30  - PROBA PRACTICĂ PE CALCULATOR (1.5h) –- COLEGIUL NAŢIONAL “COSTACHE NEGRI”- LABORATOR II
Anunț publicat în data de 15.01.2018

Preşedinte comisie,
Director  Carmen Antohe                                              





ANUNT SELECTIE PARTICIPANTI PROIECT ERASMUS+
Euro IT Competenţe Nr. 2017-1-RO01-KA102-036916
Colegiul Naţional "Costache Negri” Tirgu Ocna, Bacău FLUX I

Nr.6793/ data 15.11.2017

CONDIȚII DE ÎNSCRIERE:
  1. Participanţii trebuie să fie elevi la Colegiul Naţional "Costache Negri Tirgu Ocna, profil matematică-informatică, in clasa a 11 a, la momentul mobilităţii (1- 21 aprilie 2018).
  2. Participanţii vor susţine Atestat competenţe profesionale în informatică la final de liceu.
Criterii de selecţie:
1 Nivel minim A2 de conversaţie în limba engleză;
2 Cunoştinţe despre medii informatice de lucru (Windows 7, Microsoft Word 2013, Microsoft Power Point 2013, HTML, Paint) şi cunoştinţe despre utilizare program Adobe Dreamweaver;
3 Cunosc date despre proiect furnizate pe site si le folosesc în formularul de înscriere şi la interviu;
GRAFIC ACTIVITĂŢI DE SELECŢIE:
08.01.2018-12.01.2018 - depunerea dosarelor la biroul Secretariat al Colegiului între orele 08-15
15.01.2018: afişarea listelor cu candidaţii care vor participa la probe practice (dosare complete), orar, locaţie interviu și probă practică, pe site-ul de proiect și la Panoul de proiect.
16.01.2018 – 17.01.2018 - evaluare dosare candidatura
18.01.2018 - interviu in limba engleza (5-10 minute)
19.01.2018 -  proba practică pe calculator (1.5h)
22.01.2018 - afisarea rezultatelor
23.01.2018 - depunerea contestatiilor între orele 10 :00-12 :00 la secretariatul Colegiului
24.01.2018 – soluţionare contestaţii
25.01.2018 - afisare rezultate finale pe site-ul de proiect și la Panoul de proiect.
Şedinţă cu părinţii elevilor selectaţi şi cu elevii selectaţi :
26.01.2018, ora 16 :00, Laboratorul de informatică I, întâlnire cu părinţii elevilor selectaţi şi cu elevii selectaţi: Prezenţa este obligatorie!
  
DOSAR INSCRIERE:
1.Copie carte de identitate;
2.Formular candidatură completat și semnat;
3.Adeverinţă care să ateste calitatea de elev al Colegiului, clasa de proveniență (specificând profilul și specializarea);
4.Acord participare din partea părinţilor. În cazul în care unul din părinți este plecat din țară, sau este în imposibilitatea de a semna, celălalt părinte își va asuma răspunderea și pentru al doilea;
5.Angajament de susținere a "Atestatului de certificare a competenţelor profesionale în informatică" până la finalul clasei a XII-a;
6.CV format Europass în limba română;
7.CV format Europass în limba engleză;
8.Scrisoare de intenţie în limba română (150-250 cuvinte);
9.Recomandare diriginte pentru mobilitate;
10.Copie diplome/certificate concursuri în domeniul informatic sau al limbilor străine (care vor fi folosite doar pentru a departaja candidații cu punctaje egale);
11.Dovezi pentru acordarea punctajului bonus: domiciliu în mediul rural (domiciliu/mutație în mediul rural în CI), părinţi plecaţi în străinătate (declaraţia este inclusă în acordul părintelui), venituri reduse (adeverință de bursă socială, bani de liceu), dizabilităţi/boli cronice (adeverință medicală care să ateste gradul de handicap);
 12.Adeverinţă medicală care să ateste că elevul este apt să călătorească cu avionul și să participe la activitățile proiectului;
 13.Opis dosar.
Se vor evalua:  motivaţia participării, relevanţa abilităţilor, competenţelor, calităţilor şi experienţei, implicare în diseminare, valorizare şi multiplicare rezultate proiect.
Toate documentele necesare sunt disponibile pe situl proiectului: 
DAŢI CLICK PENTRU DESCĂRCARE.
Opis dosar (respectandu-se ordinea de mai jos):
1.Copie carte identitate;
2.Formular candidatură;
3.Adeverinţă elev;
4.Acord părinţi pentru participare mobilitate
5.Angajament susţinere atestat;
 6.CV format română;
7.CV format engleză;
8.Scrisoare intenţie în română;
9.Recomandare diriginte pentru mobilitate
10.Copii diplome/certificate concursuri;
 11.Dovezi punctaj bonus;
 12.Adeverinţă medicală.
      INSTRUCŢIUNI PREDARE DOCUMENTE:
      ·       Dosarul de înscriere va fi depus la secretariatul Colegiului în format fizic pe baza de semnătură.
      ·       Fiecare document va fi scanat, salvat in format PDF si denumit cu nume prenume candidat + demunirea documentului asa cum apare in opis. (ex. popa_ion_adeverinta_elev.pdf.). Formularul de candidatura si CV in limba engleză vor fi ataşate şi în format word.
      Toate documentele vor fi reunite într-un folder arhivat, denumit nume prenume candidat + clasa de provenienţă (ex. popa_ion_11.pdf/word.) şi trimise şi în format electronic prin ataşare arhivă la adresa erasmuscostachenegri@gmail.com. E-mailul va avea ca subiect: “Dosar candidatura + nume prenume+ clasa” (ex. dosar_candidatura _popa_ ion_11).

      PROBE DE CONCURS:
      1. Evaluare dosar de candidatura – 30p
      2. Interviu în limba engleză – 30p
      3. Probă practică de atestare a competențelor informatice. 40p
      CRITERII DE EVALUARE
      DOSAR CANDIDATURA - punctaj maxim 30 puncte
      Criterii evaluare 
      • relevanța abilităților/experienței/calităților personale/profesionale pentru activităţile prevăzute în proiect;
      • motivația participării la activităţile proiectului;
      • implicare in activitatile de diseminare, multiplicare, împartasire experiente dobandite si rezultate proiect ;
      • calitatea argumentării ideilor.
         INTERVIU IN LIMBA ENGLEZA – punctaj maxim 30 puncte
        Durata interviului: între 5 și 10 minute.
        Se vor evalua competențele lingvistice de comunicare orală în limba engleză. Se vor adresa întrebări în legătură cu: motivaţia participării la proiect, hobby-uri şi interese personale şi legate de domeniul informatic, activităţi curriculare/extracurriculare, experienţe relevante, găsire de soluţii la probleme legate de viaţa de zi-cu-zi etc.
        Criterii de evaluare: fluență, acuratețe, interes pentru proiect. Candidatul trebuie să dovedească un nivel minim A2 pentru abilitatea de comunicare şi interacţiune verbală în limba engleză.

        BIBLIOGRAFIE ORIENTATIVA

        PROBĂ PRACTICĂ PE CALCULATOR – punctaj maxim 40 puncte

        “WEB DESIGN”
        Competente evaluate:
        • utilizare Internet, Windows, Paint,
        • HTML: creare şi editare pagini HTML, utilizare tag-uri, inserare si formatare text, imagini, link-uri, hărţi imagine,tabele,cadre);
        • utilizare Adobe Dreamwever pentru proiectare si realizare site web:  layout, template, biblioteci
        • aplicare principii web design;
        • utilizare Adobe Dreamweawer pentru realizare continut pagini web: adaugare text, imagini, link-uri, tabele si/sau layere, formulare, meniuri
        • folosire meniuri, panouri, ferestre, unelte specifice Adobe Dreamweawer (Jump Menu, CSS Designer);
           La proba practica pe calculator, candidatii vor aduce un    
          PORTOFOLIU DIGITAL REALIZAT IN ADOBE DREAMWEAVER
                      1 SITE de prezentare pentru o institutie din comunitate locala (scoala, asociatie,firma, ONG, biserica s.a) in Adobe Dreamweaver care va conţine mimimum 4 pagini, maxim 10 pagini, dintre care una va fi pagina acasă şi una pagină de contact (cu formular de contact).
          Site-ul va respecta următoarele cerinţe tehnice: va avea fisier CSS extern, paginele site-ului contin meniuri de navigare între pagini, contine cel puţin 4 imagini, titlurile vor fi centrate, 1 pagină va avea text pe 2 coloane, se vor folosi 2 fonturi.
          Proba practica va consta din crearea si integrarea de elemente la site-ul din portofoliu.
          Acest portofoliu va fi trimis şi la adresa de email : erasmuscostachenegri@gmail.com, iar în ziua probei practice va fi adus pe un memory stick sau DVD.
          BIBLIOGRAFIE ORIENTATIVĂ “WEB DESIGN”
          -        Vlad Tudor Huţanu, Carmen Popescu, Manual de informatică intensiv, pentru clasa a XII-a,Editura L&S Info-mat,2007
          -        James Wallace, Coding HTML and CSS, Editura Flame Tree Publishing Co Ltd, 2015
          -        Sabin Buraga, Proiectarea siturilor Web, Editura Polirom, Iaşi, 2002;
          -        Tudor Sorin şi Vlad Huţanu, Crearea şi programarea paginilor WEB, Bucureşti, L&S Infomat, 2004;
          - Daniela Oprescu, Cristina-Eugenia Damacus - Tehnologia informatiei si a comunicatiilor - Manual pentru                               clasa a IX-a, Ed. Niculescu 2012
          - Mitchell, Scott, Cum să creezi un site web, Editura TEORA, 2009
          -        Bogdan Pătruţ, Internet pentru începători, Bucureşti, Teora, 1998;
          -        Dreamweaver: Ghid pentru incepatori
          -        Partea 1  https://www.youtube.com/watch?v=kXNTHZXtM9w
          -        Partea 2  https://www.youtube.com/watch?v=G9ncA_t_N5s
          -        Partea 4 https://www.youtube.com/watch?v=qpKIlDLX67A –
          -        Partea 5 https://www.youtube.com/watch?v=C20lu6irOng

          CALCULAREA PUNCTAJULUI
          30p dosar+30p interviu+40p proba calculator = 100p + maxim 10 puncte bonus.
          Doar în cazul punctajelor egale, departajarea se va face prin cel mai mic număr de absenţe nemotivate la data Selecţiei, următorul criteriu fiind ultima medie (clasa a X-a) la obiectul TIC si apoi la obiectul informatică, următorul criteriu fiind ultima nota la obiectul TIC şi apoi la obiectul informatică.
          Acordare puncte bonus:
          2 pct pentru elevii din domiciliu rural, 2 pct, pentru elevii cu părinti plecaţi în străinătate, 2pct pentru elevii venituri reduse (ajutor social), 2pct pentru elevii cu boli cornice care nu impiedică participarea la mobilitate, 2pct pentru elevii cu părinţi orfani. Toate aceste puncte se vor acorda pe baza de dovezi.
          Pentru a fi selectat, candidatul trebuie să obtină minim 1/2 din punctaj fiecare probe şi total min. 60 puncte. Rezultatele vor fi afişate în ordinea descrescătoare a punctajelor.
          NUMĂR CANDIDAŢI SELECTAŢI:
          Vor fi selectaţi 18 elevi şi 3 rezerve, restul respinşi.
          Eventualele contestaţii pot viza doar analiza dosarului şi proba practică, proba de interviu neputând fi contestată.

          COMISIE SELECŢIE PARTICIPANŢI
          Preşedinte: Director Carmen Antohe

          Monitor extern: Prof. Piştea Dana, Colegiul Naţional „Dimitrie Cantemir” Oneşti
          Secretar: Prof. Botezatu Raluca, Colegiul Naţional „Costache Negri” Tg. Ocna
          Membrii:
          Prof. Botezatu Raluca, Colegiul Naţional „Costache Negri” Tg. Ocna
          Prof. Negoiţă Florin, Colegiul Naţional „Costache Negri” Tg. Ocna
          Prof. Cîrcel Marian, Colegiul Naţional „Costache Negri” Tg. Ocna
          Prof. Bejan Diana Nicoleta, Colegiul Naţional „Costache Negri” Tg. Ocna
          Prof. Hârjabă Alisa, Colegiul Naţional „Costache Negri” Tg. Ocna
          Prof. Modoranu Blanca, Colegiul Naţional „Costache Negri” Tg. Ocna

          Contestaţii:
          Preşedinte: Director adj. Mihai Docan
          Membrii:
          Prof. Ifrim Aliana, Colegiul Naţional „Dimitrie Cantemir” Oneşti

          Prof. Sieber Oana, Colegiul Naţional „Costache Negri” Tg. Ocna


          Anunț publicat în data de 15.11.2017

          Director,
          Prof.  Carmen Antohe                                              Coordonator proiect ,

                                                                                           prof.  Oancea Cecilia