Nr. 491/31.01.2018
PROGRAM PREGATIRE
PARTICIPANTI FLUX 1
PROIECT ERASMUS+
Euro IT
Competenţe Nr. 2017-1-RO01-KA102-036916
Colegiul Naţional
"Costache Negri” Tirgu Ocna, Bacău FLUX I
Perioada de pregatire:
Total ore de pregatire Flux 1 – 65 ore
Pregatire pedagogica: 15 ore
Pregatire lingvistica lb. Engleza: 1
testare OLS, curs OLS , 20 ore pregatire
Pregatire lingvistica lb. Greaca – 20h
Pregatire culturala - 10 ore
Module de pregatire:
Modul pedagogic: profesor limba si literatura romana, gradul
didactic 1, Carmen Antohe– responsabil monitorizare;
Modul lingvistic:
– limba engleza, limba de comunicare a parteneriatului: profesor
Marian Circel, gradul didactic 1, responsabil selectie si pregatire;
Modul cultural : prof. geografie gradul didactic 1, Mihai Docan,
responsabil diseminare;
Data
|
Ora
|
Tip pregatire
|
26.01.2018
|
16:00 -18.00 (2h)
|
Pregatire pedagogica Sedinta parinti si elevi
|
14.02.2018
|
14:00 -16:00 (2h)
|
Pregatire culturala
|
15.02.2018
|
14:00 -17:00 (3h)
|
Pregatire pedagogica
|
16.02.2018
|
14:00 -16:00 (2h)
|
Pregatire culturala
|
17.02.2018
|
10:00-14:00 (4h)
|
Lb. Engleza (+evaluare initiala)
|
19.02.2018
|
14:00 -16:00 (2h)
|
Pregatire pedagogica
|
20.02.2018
|
14:00 -16:00 (2h)
|
Pregatire culturala
|
21.02.2018
|
14:00 -16:00 (2h)
|
Pregatire culturala
|
22.02.2018
|
14:00 -16:00 (2h)
|
Pregatire pedagogica
|
23.02.2018
|
14:00-16:00 (2h)
|
Pregatire culturala (+evaluare)
|
24.02.2018
|
10:00-13:00 (3h)
15:00-18:00 (3h)
|
Lb. Engleza
|
26.02.2018
|
14:00-16:00 (2h)
|
Pregatire pedagogica
|
27.02.2018
|
14:00-16:00 (2h)
|
Lb. Greaca
|
28.02.2018
|
14:00-16:00 (2h)
|
Lb. Engleza
|
01.03.2018
|
14:00-16:00 (2h)
|
Pregatire pedagogica
|
02.03.2018
|
14:00-16:00 (2h)
|
Lb. Engleza
|
03.03.2018
|
10:00-14:00 (4 h)
|
Lb. Greaca
|
05.03.2018
|
14:00-16:00 (2 h)
|
Lb. Greaca
|
09.03.2018
|
14:00-16:00 (2 h)
|
Lb. Greaca
|
10.03.2018
|
10:00-13:00 (3h)
15:00-18:00 (3h)
|
Lb. Engleza(+evaluare)
|
19.03.2018
|
16.30-18.30 (2h)
|
Pregatire pedagogica Sedinta parinti si elevi
|
02.04.2018 – 20.04.2018
|
(10h)
|
Lb greaca
|
Coordonator proiect,
Cecilia Oancea
Nr. 166/25.01.2018
REZULTATE
FINALE FLUX1 (DUPĂ CONTESTAȚII)
SELECŢIE
MOBILITĂȚI ÎN CADRUL PROIECTULUI 2017-1-RO01-KA102-036916
Nr, crt
|
Nume si prenume elev
|
Punctaj de
evaluare dosare |
Punctaj
interviu limba engleza |
Punctaj
proba practica calculator |
Puncte bonus
|
Total
|
Obs.
|
1
|
BOBEICA C. ALEXANDRU
|
30
|
30
|
40
|
100
|
ADMIS
|
|
2
|
PÎRGARU C. DRAGOŞ IOSIF
|
30
|
30
|
34
|
2
|
96
|
ADMIS
|
3
|
OANCEA NEGOIȚĂ ML. CRISTINA
|
30
|
30
|
35
|
95
|
ADMIS
|
|
4
|
CAZACU V. CAMELIA MARIA
|
29
|
27
|
36
|
2
|
94
|
ADMIS
|
5
|
BODEA I. GEORGE
|
29
|
30
|
33
|
92
|
ADMIS
|
|
6
|
BIRTEA M. ALEXANDRU
|
30
|
28
|
32
|
90
|
ADMIS
|
|
7
|
SECARĂ M. OVIDIU ADELIN
|
30
|
26,5
|
33
|
89,5
|
ADMIS
|
|
8
|
LESNIC M. CORINA
|
29
|
30
|
28
|
87
|
ADMIS
|
|
9
|
SIMION A. VALENTINA MIHAELA
|
26
|
26
|
31
|
2
|
85
|
ADMIS
|
10
|
PANCU DC. ALEXANDRU
|
30
|
26
|
28
|
84
|
ADMIS
|
|
11
|
ȘTIRBU N. ANDREEA CRISTINA
|
25
|
28
|
28
|
2
|
83
|
ADMIS
|
12
|
OLARU C. IOANA ADELINA
|
30
|
28,5
|
24
|
82,5
|
ADMIS
|
|
13
|
SUDITU G. RAFAEL MAXIMILIAN
|
27
|
25
|
30
|
82
|
ADMIS
|
|
14
|
SPOIALĂ C. ELENA MIRABELA
|
27
|
29,5
|
20
|
3
|
79,5
|
ADMIS
|
15
|
MORARU AV. RAFAEL CLAUDIU
|
27
|
24,5
|
27
|
78,5
|
ADMIS
|
|
16
|
STAN I. MĂDĂLINA NICOLETA
|
26
|
15
|
31
|
2
|
74
|
ADMIS
|
17
|
ANTON M. MARIA ANDRADA
|
30
|
18,5
|
24
|
72,5
|
ADMIS
|
|
18
|
VĂSÂI BP. TEODOR CIPRIAN
|
28
|
16,5
|
28
|
72,5
|
ADMIS
|
|
19
|
FILIP I. ANA-MARIA
|
27
|
15
|
28
|
2
|
72
|
REZERVA
|
20
|
CHIPER C. BIANCA MARIANA
|
28
|
25
|
15
|
68
|
REZERVA
|
|
21
|
VATAVU AS. DIANA GABRIELA
|
29
|
24
|
13
|
66
|
REZERVA
|
|
22
|
ICHIM C. GEORGIANA CRISTINA
|
27
|
16,5
|
absent
|
43,5
|
RESPINS
|
PREȘEDINTE
COMISIE SELECȚIE:
PROF. ANTOHE CARMEN
Selecţia mobilităților în cadrul
proiectului
2017-1-RO01-KA102-036916
Nr. Inregistrare 126
data 22.01.2018
Nr, crt
|
Nume si prenume elev
|
Punctaj de
evaluare dosare |
Punctaj
interviu limba engleza |
Punctaj
proba practica calculator |
Puncte bonus
|
Total
|
Obs.
|
1
|
BOBEICA
C. ALEXANDRU
|
30
|
30
|
40
|
100
|
ADMIS
|
|
2
|
PÎRGARU C. DRAGOŞ IOSIF
|
30
|
30
|
34
|
2
|
96
|
ADMIS
|
3
|
OANCEA
NEGOIȚĂ ML. CRISTINA
|
30
|
30
|
35
|
95
|
ADMIS
|
|
4
|
CAZACU V. CAMELIA MARIA
|
29
|
27
|
36
|
2
|
94
|
ADMIS
|
5
|
BODEA I. GEORGE
|
29
|
30
|
33
|
92
|
ADMIS
|
|
6
|
BIRTEA
M. ALEXANDRU
|
30
|
28
|
32
|
90
|
ADMIS
|
|
7
|
SECARĂ
M. OVIDIU ADELIN
|
30
|
26,5
|
33
|
89,5
|
ADMIS
|
|
8
|
LESNIC
M. CORINA
|
29
|
30
|
28
|
87
|
ADMIS
|
|
9
|
SIMION
A. VALENTINA MIHAELA
|
26
|
26
|
31
|
2
|
85
|
ADMIS
|
10
|
PANCU
DC. ALEXANDRU
|
30
|
26
|
28
|
84
|
ADMIS
|
|
11
|
ȘTIRBU N. ANDREEA CRISTINA
|
25
|
28
|
28
|
2
|
83
|
ADMIS
|
12
|
OLARU C. IOANA ADELINA
|
30
|
28,5
|
24
|
82,5
|
ADMIS
|
|
13
|
SUDITU
G. RAFAEL MAXIMILIAN
|
27
|
25
|
30
|
82
|
ADMIS
|
|
14
|
SPOIALĂ
C. ELENA MIRABELA
|
27
|
29,5
|
20
|
3
|
79,5
|
ADMIS
|
15
|
MORARU
AV. RAFAEL CLAUDIU
|
27
|
24,5
|
27
|
78,5
|
ADMIS
|
|
16
|
STAN I. MĂDĂLINA NICOLETA
|
26
|
15
|
31
|
2
|
74
|
ADMIS
|
17
|
ANTON
M. MARIA ANDRADA
|
30
|
18,5
|
24
|
72,5
|
ADMIS
|
|
18
|
VĂSÂI
BP. TEODOR CIPRIAN
|
28
|
16,5
|
28
|
72,5
|
ADMIS
|
|
19
|
FILIP I. ANA-MARIA
|
27
|
15
|
28
|
2
|
72
|
REZERVA
|
20
|
CHIPER
C. BIANCA MARIANA
|
28
|
25
|
15
|
68
|
REZERVA
|
|
21
|
VATAVU
AS. DIANA GABRIELA
|
29
|
24
|
13
|
66
|
REZERVA
|
|
22
|
ICHIM
C. GEORGIANA CRISTINA
|
27
|
16,5
|
absent
|
43,5
|
RESPINS
|
Preşedinte comisie,
Director Carmen Antohe
Euro IT Competenţe Nr. 2017-1-RO01-KA102-036916
Colegiul Naţional "Costache Negri” Tirgu Ocna, Bacău FLUX I
LISTA
CANDIDAŢILOR CARE VOR PARTICIPA LA PROBELE PRACTICE (CARE AU DOSARELE COMPLETE):
1. ANTON
M. MARIA ANDRADA
2. BIRTEA
M. ALEXANDRU
3. BOBEICA
C. ALEXANDRU
4. BODEA
I. GEORGE
5. CAZACU
V. CAMELIA MARIA
6. CHIPER
C. BIANCA MARIANA
7. FILIP
I. ANA-MARIA
8. ICHIM
C. GEORGIANA CRISTINA
9. LESNIC
M. CORINA
10. MORARU
AV. RAFAEL CLAUDIU
11. OANCEA
NEGOIȚĂ ML. CRISTINA
12. OLARU
C. IOANA ADELINA
13. PANCU
DC. ALEXANDRU
14. PÎRGARU
C. DRAGOŞ IOSIF
15. SECARĂ
M. OVIDIU ADELIN
16. SIMION
A. VALENTINA MIHAELA
17. SPOIALĂ
C. ELENA MIRABELA
18. STAN
I. MĂDĂLINA NICOLETA
19. SUDITU
G. RAFAEL MAXIMILIAN
20. ȘTIRBU
N. ANDREEA CRISTINA
21. VATAVU
AS. DIANA GABRIELA
22. VĂSÂI
BP. TEODOR CIPRIAN
DESFAŞURARE PROBE PRACTICE:
18.01.2018 DE LA ORA 14:00 - INTERVIU ÎN LIMBA
ENGLEZĂ (5-10 minute) – COLEGIUL NAŢIONAL “COSTACHE NEGRI” - SALA 8
19.01.2018 - 14:00-15:30 - PROBA PRACTICĂ PE CALCULATOR (1.5h) –- COLEGIUL
NAŢIONAL “COSTACHE NEGRI”- LABORATOR II
Anunț publicat în data de 15.01.2018
Preşedinte comisie,
Director Carmen Antohe
ANUNT SELECTIE PARTICIPANTI PROIECT ERASMUS+
Euro IT Competenţe Nr. 2017-1-RO01-KA102-036916
Colegiul Naţional "Costache Negri” Tirgu Ocna, Bacău FLUX I
Nr.6793/ data 15.11.2017
CONDIȚII DE ÎNSCRIERE:
- Participanţii trebuie să fie elevi la Colegiul Naţional "Costache Negri Tirgu Ocna, profil matematică-informatică, in clasa a 11 a, la momentul mobilităţii (1- 21 aprilie 2018).
- Participanţii vor susţine Atestat competenţe profesionale în informatică la final de liceu.
Criterii de selecţie:
1 Nivel minim A2 de conversaţie în limba engleză;
2 Cunoştinţe despre medii informatice de lucru (Windows 7, Microsoft Word 2013, Microsoft Power Point 2013, HTML, Paint) şi cunoştinţe despre utilizare program Adobe Dreamweaver;
3 Cunosc date despre proiect furnizate pe site si le folosesc în formularul de înscriere şi la interviu;
GRAFIC ACTIVITĂŢI DE SELECŢIE:
08.01.2018-12.01.2018 - depunerea dosarelor la biroul Secretariat al Colegiului între orele 08-15
08.01.2018-12.01.2018 - depunerea dosarelor la biroul Secretariat al Colegiului între orele 08-15
15.01.2018: afişarea listelor cu candidaţii care vor participa la probe practice (dosare complete), orar, locaţie interviu și probă practică, pe site-ul de proiect și la Panoul de proiect.
16.01.2018 – 17.01.2018 - evaluare dosare candidatura
18.01.2018 - interviu in limba engleza (5-10 minute)
19.01.2018 - proba practică pe calculator (1.5h)
22.01.2018 - afisarea rezultatelor
23.01.2018 - depunerea contestatiilor între orele 10 :00-12 :00 la secretariatul Colegiului
24.01.2018 – soluţionare contestaţii
25.01.2018 - afisare rezultate finale pe site-ul de proiect și la Panoul de proiect.
Şedinţă cu părinţii elevilor selectaţi şi cu elevii selectaţi :
26.01.2018, ora 16 :00, Laboratorul de informatică I, întâlnire cu părinţii elevilor selectaţi şi cu elevii selectaţi: Prezenţa este obligatorie!
DOSAR INSCRIERE:
1.Copie carte de identitate;
2.Formular candidatură completat și semnat;
3.Adeverinţă care să ateste calitatea de elev al Colegiului, clasa de proveniență (specificând profilul și specializarea);
4.Acord participare din partea părinţilor. În cazul în care unul din părinți este plecat din țară, sau este în imposibilitatea de a semna, celălalt părinte își va asuma răspunderea și pentru al doilea;
5.Angajament de susținere a "Atestatului de certificare a competenţelor profesionale în informatică" până la finalul clasei a XII-a;
6.CV format Europass în limba română;
7.CV format Europass în limba engleză;
8.Scrisoare de intenţie în limba română (150-250 cuvinte);
9.Recomandare diriginte pentru mobilitate;
10.Copie diplome/certificate concursuri în domeniul informatic sau al limbilor străine (care vor fi folosite doar pentru a departaja candidații cu punctaje egale);
11.Dovezi pentru acordarea punctajului bonus: domiciliu în mediul rural (domiciliu/mutație în mediul rural în CI), părinţi plecaţi în străinătate (declaraţia este inclusă în acordul părintelui), venituri reduse (adeverință de bursă socială, bani de liceu), dizabilităţi/boli cronice (adeverință medicală care să ateste gradul de handicap);
12.Adeverinţă medicală care să ateste că elevul este apt să călătorească cu avionul și să participe la activitățile proiectului;
13.Opis dosar.
Se vor evalua: motivaţia participării, relevanţa abilităţilor, competenţelor, calităţilor şi experienţei, implicare în diseminare, valorizare şi multiplicare rezultate proiect.
Opis dosar (respectandu-se ordinea de mai jos):
1.Copie carte identitate;
2.Formular candidatură;
3.Adeverinţă elev;
4.Acord părinţi pentru participare mobilitate
5.Angajament susţinere atestat;
6.CV format română;
7.CV format engleză;
8.Scrisoare intenţie în română;
9.Recomandare diriginte pentru mobilitate
10.Copii diplome/certificate concursuri;
11.Dovezi punctaj bonus;
12.Adeverinţă medicală.
INSTRUCŢIUNI PREDARE DOCUMENTE:
· Dosarul de înscriere va fi depus la secretariatul Colegiului în format fizic pe baza de semnătură.
· Fiecare document va fi scanat, salvat in format PDF si denumit cu nume prenume candidat + demunirea documentului asa cum apare in opis. (ex. popa_ion_adeverinta_elev.pdf.). Formularul de candidatura si CV in limba engleză vor fi ataşate şi în format word.
Toate documentele vor fi reunite într-un folder arhivat, denumit nume prenume candidat + clasa de provenienţă (ex. popa_ion_11.pdf/word.) şi trimise şi în format electronic prin ataşare arhivă la adresa erasmuscostachenegri@gmail.com. E-mailul va avea ca subiect: “Dosar candidatura + nume prenume+ clasa” (ex. dosar_candidatura _popa_ ion_11).
PROBE DE CONCURS:
- Evaluare dosar de candidatura – 30p
- Interviu în limba engleză – 30p
- Probă practică de atestare a competențelor informatice. 40p
CRITERII DE EVALUARE
DOSAR CANDIDATURA - punctaj maxim 30 puncte
Criterii evaluare :
- relevanța abilităților/experienței/calităților personale/profesionale pentru activităţile prevăzute în proiect;
- motivația participării la activităţile proiectului;
- implicare in activitatile de diseminare, multiplicare, împartasire experiente dobandite si rezultate proiect ;
- calitatea argumentării ideilor.
Durata interviului: între 5 și 10 minute.
Se vor evalua competențele lingvistice de comunicare orală în limba engleză. Se vor adresa întrebări în legătură cu: motivaţia participării la proiect, hobby-uri şi interese personale şi legate de domeniul informatic, activităţi curriculare/extracurriculare, experienţe relevante, găsire de soluţii la probleme legate de viaţa de zi-cu-zi etc.
Criterii de evaluare: fluență, acuratețe, interes pentru proiect. Candidatul trebuie să dovedească un nivel minim A2 pentru abilitatea de comunicare şi interacţiune verbală în limba engleză.
BIBLIOGRAFIE ORIENTATIVA
PROBĂ PRACTICĂ PE CALCULATOR – punctaj maxim 40 puncte
“WEB DESIGN”
Competente evaluate:
- utilizare Internet, Windows, Paint,
- HTML: creare şi editare pagini HTML, utilizare tag-uri, inserare si formatare text, imagini, link-uri, hărţi imagine,tabele,cadre);
- utilizare Adobe Dreamwever pentru proiectare si realizare site web: layout, template, biblioteci
- aplicare principii web design;
- utilizare Adobe Dreamweawer pentru realizare continut pagini web: adaugare text, imagini, link-uri, tabele si/sau layere, formulare, meniuri
- folosire meniuri, panouri, ferestre, unelte specifice Adobe Dreamweawer (Jump Menu, CSS Designer);
PORTOFOLIU DIGITAL REALIZAT IN ADOBE DREAMWEAVER
1 SITE de prezentare pentru o institutie din comunitate locala (scoala, asociatie,firma, ONG, biserica s.a) in Adobe Dreamweaver care va conţine mimimum 4 pagini, maxim 10 pagini, dintre care una va fi pagina acasă şi una pagină de contact (cu formular de contact).
Site-ul va respecta următoarele cerinţe tehnice: va avea fisier CSS extern, paginele site-ului contin meniuri de navigare între pagini, contine cel puţin 4 imagini, titlurile vor fi centrate, 1 pagină va avea text pe 2 coloane, se vor folosi 2 fonturi.
Proba practica va consta din crearea si integrarea de elemente la site-ul din portofoliu.
Acest portofoliu va fi trimis şi la adresa de email : erasmuscostachenegri@gmail.com, iar în ziua probei practice va fi adus pe un memory stick sau DVD.
BIBLIOGRAFIE ORIENTATIVĂ “WEB DESIGN”
- Vlad Tudor Huţanu, Carmen Popescu, Manual de informatică intensiv, pentru clasa a XII-a,Editura L&S Info-mat,2007
- Sabin Buraga, Proiectarea siturilor Web, Editura Polirom, Iaşi, 2002;
- Tudor Sorin şi Vlad Huţanu, Crearea şi programarea paginilor WEB, Bucureşti, L&S Infomat, 2004;
- Daniela Oprescu, Cristina-Eugenia Damacus - Tehnologia informatiei si a comunicatiilor - Manual pentru clasa a IX-a, Ed. Niculescu 2012
- Mitchell, Scott, Cum să creezi un site web, Editura TEORA, 2009
- Bogdan Pătruţ, Internet pentru începători, Bucureşti, Teora, 1998;
- Dreamweaver: Ghid pentru incepatori
- Partea 4 https://www.youtube.com/watch?v=qpKIlDLX67A –
- Partea 5 https://www.youtube.com/watch?v=C20lu6irOng
CALCULAREA PUNCTAJULUI:
30p dosar+30p interviu+40p proba calculator = 100p + maxim 10 puncte bonus.
Doar în cazul punctajelor egale, departajarea se va face prin cel mai mic număr de absenţe nemotivate la data Selecţiei, următorul criteriu fiind ultima medie (clasa a X-a) la obiectul TIC si apoi la obiectul informatică, următorul criteriu fiind ultima nota la obiectul TIC şi apoi la obiectul informatică.
Acordare puncte bonus:
2 pct pentru elevii din domiciliu rural, 2 pct, pentru elevii cu părinti plecaţi în străinătate, 2pct pentru elevii venituri reduse (ajutor social), 2pct pentru elevii cu boli cornice care nu impiedică participarea la mobilitate, 2pct pentru elevii cu părinţi orfani. Toate aceste puncte se vor acorda pe baza de dovezi.
Pentru a fi selectat, candidatul trebuie să obtină minim 1/2 din punctaj fiecare probe şi total min. 60 puncte. Rezultatele vor fi afişate în ordinea descrescătoare a punctajelor.
NUMĂR CANDIDAŢI SELECTAŢI:
Vor fi selectaţi 18 elevi şi 3 rezerve, restul respinşi.
Eventualele contestaţii pot viza doar analiza dosarului şi proba practică, proba de interviu neputând fi contestată.
COMISIE SELECŢIE PARTICIPANŢI
Preşedinte: Director Carmen Antohe
Monitor extern: Prof. Piştea Dana, Colegiul Naţional „Dimitrie Cantemir” Oneşti
Secretar: Prof. Botezatu Raluca, Colegiul Naţional „Costache Negri” Tg. Ocna
Membrii:
Prof. Botezatu Raluca, Colegiul Naţional „Costache Negri” Tg. Ocna
Prof. Negoiţă Florin, Colegiul Naţional „Costache Negri” Tg. Ocna
Prof. Cîrcel Marian, Colegiul Naţional „Costache Negri” Tg. Ocna
Prof. Bejan Diana Nicoleta, Colegiul Naţional „Costache Negri” Tg. Ocna
Prof. Hârjabă Alisa, Colegiul Naţional „Costache Negri” Tg. Ocna
Prof. Modoranu Blanca, Colegiul Naţional „Costache Negri” Tg. Ocna
Contestaţii:
Preşedinte: Director adj. Mihai Docan
Membrii:
Prof. Ifrim Aliana, Colegiul Naţional „Dimitrie Cantemir” Oneşti
Prof. Sieber Oana, Colegiul Naţional „Costache Negri” Tg. Ocna
Anunț publicat în data de 15.11.2017
Director,
Prof. Carmen Antohe Coordonator proiect ,
prof. Oancea Cecilia