Nr. 2048/09.05.2018
REZULTATE
FINALE FLUX2 (DUPĂ CONTESTAŢII)
Selecţia mobilităților în cadrul proiectului Euro IT Competenţe
Nr. 2017-1-RO01-KA102-036916
Nr. crt
|
Nume si prenume elev
|
Punctaj
evaluare dosare |
Punctaj
interviu limba engleza |
Punctaj
proba practica calculator |
Puncte bonus
|
Total
|
Obs.
|
1
|
CHIPER
DANIEL
|
27
|
30
|
38
|
|
95
|
ADMIS
|
2
|
BERBECE
ELENA TEODORA
|
26
|
30
|
37
|
|
93
|
ADMIS
|
3
|
OLARU
SEBASTIAN
|
25
|
30
|
38
|
|
93
|
ADMIS
|
4
|
RADU
ŞTEFAN VLĂDUŢ
|
26
|
30
|
36
|
|
92
|
ADMIS
|
5
|
ASAOANU
VLAD GABRIEL
|
25
|
29
|
35
|
2
|
91
|
ADMIS
|
6
|
ACATINCĂ
ELENA MINODORA
|
26
|
23
|
39
|
2
|
90
|
ADMIS
|
7
|
DONEA
EDUARD
|
25
|
27
|
38
|
|
90
|
ADMIS
|
8
|
FRĂŢILĂ
MIRUNA ELENA
|
24
|
29
|
32
|
4
|
89
|
ADMIS
|
9
|
PATRICHI
RALUCA ANDREEA
|
24
|
29
|
36
|
|
89
|
ADMIS
|
10
|
RACHERU
THEODORA
|
24
|
29,5
|
35
|
|
88,5
|
ADMIS
|
11
|
ŢIFREA
GABRIELA CĂTĂLINA
|
24
|
26
|
36
|
2
|
88
|
ADMIS
|
12
|
OTHOZE
PAVEL ALEXANDRU
|
23
|
26,5
|
36
|
2
|
87,5
|
ADMIS
|
13
|
ARDELEANU
LARISA ELENA
|
23
|
29,5
|
31
|
2
|
85,5
|
ADMIS
|
14
|
MIRICA
DRAGOŞ GEORGE
|
20
|
29,5
|
36
|
|
85,5
|
ADMIS
|
15
|
VASLUIANU
VLAD
|
22
|
30
|
33
|
|
85
|
ADMIS
|
16
|
MIHALCEA
ROXANA GEORGIANA
|
21
|
22
|
38
|
|
81
|
ADMIS
|
17
|
GROZAVU
IONUŢ LUCIAN
|
21
|
23
|
34
|
|
78
|
REZERVĂ
|
18
|
COJOC
ANDREEA GEORGIANA
|
24
|
19
|
31
|
2
|
76
|
REZERVĂ
|
19
|
ŞTEFAN
CRISTIAN MIHAI
|
22
|
19
|
33
|
2
|
76
|
REZERVĂ
|
20
|
AJITĂRIŢEI
IOANA
|
20
|
19
|
30
|
|
69
|
RESPINS
|
Preşedinte comisie,
Director Carmen Antohe
Nr. 2004/07.05.2018
REZULTATE
SELECŢIE FLUX2 ÎNAINTE DE CONTESTATŢII
Selecţia mobilităților în cadrul proiectului
2017-1-RO01-KA102-036916
Data publicării anunţului 05.05.2018
Nr. crt
|
Nume si prenume elev
|
Punctaj
evaluare dosare |
Punctaj
interviu limba engleza |
Punctaj
proba practica calculator |
Puncte bonus
|
Rezultat
|
Obs.
|
1
|
CHIPER
DANIEL
|
27
|
30
|
38
|
95
|
ADMIS
|
|
2
|
BERBECE
ELENA TEODORA
|
26
|
30
|
37
|
93
|
ADMIS
|
|
3
|
OLARU
SEBASTIAN
|
25
|
30
|
38
|
93
|
ADMIS
|
|
4
|
RADU
ŞTEFAN VLĂDUŢ
|
26
|
30
|
36
|
92
|
ADMIS
|
|
5
|
ASAOANU
VLAD GABRIEL
|
25
|
29
|
35
|
2
|
91
|
ADMIS
|
6
|
ACATINCĂ
ELENA MINODORA
|
26
|
23
|
39
|
2
|
90
|
ADMIS
|
7
|
DONEA
EDUARD
|
25
|
27
|
38
|
90
|
ADMIS
|
|
8
|
FRĂŢILĂ
MIRUNA ELENA
|
24
|
29
|
32
|
4
|
89
|
ADMIS
|
9
|
PATRICHI
RALUCA ANDREEA
|
24
|
29
|
36
|
89
|
ADMIS
|
|
10
|
RACHERU
THEODORA
|
24
|
29,5
|
35
|
88,5
|
ADMIS
|
|
11
|
ŢIFREA
GABRIELA CĂTĂLINA
|
24
|
26
|
36
|
2
|
88
|
ADMIS
|
12
|
OTHOZE
PAVEL ALEXANDRU
|
23
|
26,5
|
36
|
2
|
87,5
|
ADMIS
|
13
|
ARDELEANU
LARISA ELENA
|
23
|
29,5
|
31
|
2
|
85,5
|
ADMIS
|
14
|
MIRICA
DRAGOŞ GEORGE
|
20
|
29,5
|
36
|
85,5
|
ADMIS
|
|
15
|
VASLUIANU
VLAD
|
22
|
30
|
33
|
85
|
ADMIS
|
|
16
|
MIHALCEA
ROXANA GEORGIANA
|
21
|
22
|
38
|
81
|
ADMIS
|
|
17
|
GROZAVU
IONUŢ LUCIAN
|
21
|
23
|
34
|
78
|
REZERVĂ
|
|
18
|
COJOC
ANDREEA GEORGIANA
|
24
|
19
|
31
|
2
|
76
|
REZERVĂ
|
19
|
ŞTEFAN
CRISTIAN MIHAI
|
22
|
19
|
33
|
2
|
76
|
REZERVĂ
|
20
|
AJITĂRIŢEI
IOANA
|
20
|
19
|
30
|
69
|
RESPINS
|
Preşedinte comisie,
Director Carmen Antohe
LISTA CANDIDAŢILOR CARE VOR PARTICIPA LA PROBELE PRACTICE (CARE AU DOSARELE COMPLETE):
1.ACATINCĂ ELENA MINODORA
2.AJITĂRIŢEI IOANA
3.ARDELEANU LARISA ELENA
4.ASAOANU VLAD GABRIEL
5.BERBECE ELENA TEODORA
6.CHIPER DANIEL
7.COJOC ANDREEA GEORGIANA
8.DONEA EDUARD
9.FRĂŢILĂ MIRUNA ELENA
10.GROZAVU IONUŢ LUCIAN
11.MIHALCEA ROXANA GEORGIANA
12.MIRICA DRAGOŞ GEORGE
13.OLARU SEBASTIAN
14.OTHOZE PAVEL ALEXANDRU
15.PATRICHI RALUCA ANDREEA
16.RACHERU THEODORA
17.RADU ŞTEFAN VLĂDUŢ
18.ŞTEFAN CRISTIAN MIHAI
19.ŢIFREA GABRIELA CĂTĂLINA
20.VASLUIANU VLAD
DESFAŞURARE
PROBE PRACTICE:
03.05.2018
DE LA ORA 14:00 - INTERVIU ÎN LIMBA ENGLEZĂ (5-10 minute) – COLEGIUL NAŢIONAL
“COSTACHE NEGRI” - SALA 13
04.05.2018
- 14:00-15:30 - PROBA PRACTICĂ PE CALCULATOR (1.5h) –- COLEGIUL NAŢIONAL
“COSTACHE NEGRI”- LABORATOR II şi LABORATOR I
Anunț publicat în data de 30.04.2018
Preşedinte comisie,
Director Carmen
Antohe ANUNŢ SELECŢIE PARTICIPANŢI PROIECT ERASMUS+
Euro IT Competenţe Nr.
2017-1-RO01-KA102-036916
Colegiul Naţional
"Costache Negri” Tirgu Ocna, Bacău FLUX 2
Nr. 1193/data 20.03.2018
CONDIȚII DE ÎNSCRIERE:
1. Participanţii trebuie să fie elevi la Colegiul Naţional "Costache Negri Tirgu Ocna, profil matematică-informatică, in clasa a 10 a, la
momentul mobilităţii (2- 22 septembrie 2018).
2. Participanţii vor susţine Atestat competenţe profesionale
în informatică la final de liceu.
Criterii
de selecţie:
1 Nivel minim A2 de
conversaţie în limba engleză;
2 Cunoştinţe despre medii informatice de lucru
(Windows 7 , Microsoft Word 2013, Paint) şi cunoştinţe despre utilizare Photoshop;
3 Cunosc date despre proiect
furnizate pe site si le folosesc în formularul de înscriere şi la interviu;
GRAFIC ACTIVITĂŢI DE SELECŢIE:
23.04.2018-27.04.2018- depunerea dosarelor la biroul Secretariat al Colegiului între orele 08-15
23.04.2018-27.04.2018- depunerea dosarelor la biroul Secretariat al Colegiului între orele 08-15
30.04.2018:
afişarea listelor cu candidaţii care vor participa la probe practice (dosare
complete), orar, locaţie interviu și probă practică, pe site-ul de proiect și
la Panoul de proiect.
02.05.2018 - evaluare dosare candidatura
03.05.2018 - interviu in limba engleza
(5-10 minute)
04.05.2018 - proba practica pe calculator (1.5h)
05.05.2018
- afisarea rezultatelor
07.05.2018
- depunerea contestatiilor între orele 10:00-12:00 la secretariatul Colegiului
08.05.2018
- solutionare contestatii
09.05.2018
- afisare rezultate finale pe site-ul de proiect și la Panoul de proiect.
Şedinţă
cu părinţii elevilor selectaţi şi cu elevii selectaţi :
10.05.2018, ora 16 :00, Sala 13 Colegiul
Naţional Costache Negri, întâlnire cu părinţii elevilor selectaţi şi cu elevii selectaţi: Prezenţa este obligatorie!
DOSAR INSCRIERE:
1.
Copie carte de identitate;
2.
Formular candidatură completat și semnat;
3.
Adeverinţă care să ateste calitatea de elev al Colegiului, clasa
de proveniență (specificând profilul și specializarea);
4.
Acord participare din partea părinţilor. În cazul în care unul
din părinți este plecat din țară, sau este în imposibilitatea de a semna,
celălalt părinte își va asuma răspunderea și pentru celalalt părinte;
5.
Angajament de susținere a "Atestatului
de certificare a competenţelor profesionale în informatică" până la
finalul clasei a XII-a;
6.
CV format Europass în limba română;
7.
CV format Europass în limba engleză;
8.
Scrisoare de intenţie în limba română
(150-250 cuvinte);
9.
Recomandare diriginte pentru mobilitate;
10.
Copie diplome/certificate concursuri în domeniul informatic sau
al limbilor străine (care vor fi folosite doar pentru a departaja candidații cu
punctaje egale);
11.
Dovezi pentru acordarea
punctajului bonus: domiciliu în mediul rural (domiciliu/mutație în mediul rural
în CI), părinte/imigranţi (declaraţia este inclusă în acordul părintelui),
venituri reduse (adeverință drept de bursă socilală, bani de liceu),
dizabilităţi/boli cronice (adeverință medicală care să ateste gradul de
handicap);
12.
Adeverinţă medicală care
să ateste că elevul este apt să călătorească cu avionul și să participe la
activitățile proiectului;
13.
Opis dosar.
Se vor evalua: motivaţia
participării, relevanţa abilităţilor, competenţelor, calităţilor şi experienţei,
implicare în diseminare, valorizare şi multiplicare rezultate proiect.
Toate documentele necesare sunt disponibile
pe situl proiectului https://erasmuscostachenegri.blogspot.ro.
Opis dosar (respectandu-se ordinea de mai jos):
1. Copie carte
identitate;
2. Formular candidatură;
3. Adeverinţă
elev;
4. Acord părinţi;
5. Angajament
susţinere atestat;
6. CV format română;
7. CV format
engleză;
8. Scrisoare
intenţie în română;
9. Recomandare
diriginte;
10. Copii diplome/certificate
concursuri;
11. Dovezi punctaj bonus;
12. Adeverinţă medicală.
INSTRUCŢIUNI
PREDARE DOCUMENTE:
·
Dosarul de înscriere va fi depus la secretariatul Colegiului
în format fizic pe baza de semnătură.
·
Fiecare document va fi scanat, salvat in format PDF si denumit
cu nume prenume candidat + demunirea documentului asa cum apare in opis. (ex.
popa_ion_adeverinta_elev.pdf.). Formularul de candidatura si CV in limba
engleză vor fi ataşate şi în format word.
Toate documentele vor fi reunite într-un folder arhivat, denumit nume
prenume candidat + clasa de provenienţă (ex. popa_ion_9.pdf/word.) şi trimise şi în format electronic prin ataşare
arhivă la adresa erasmuscostachenegri@gmail.com.
E-mailul va avea ca subiect: “Dosar
candidatura + nume prenume+ clasa” (ex. dosar_candidatura _popa_ ion_9).
PROBE DE CONCURS:
- Analiza
dosarului de candidatura – 30p
- Interviu în
limba engleză – 30p
- Probă practică
de atestare a competențelor informatice. 40p
CRITERII DE
EVALUARE
DOSAR CANDIDATURA - punctaj maxim 30 puncte
Formularul de candidatură şi
Curriculum Vitae (format Europass) în limba română şi engleză vor fi evaluate
şi li se vor acorda un punctaj în funcţie de:
- relevanța abilităților/experienței/calităților personale/profesionale descrise
pentru activităţile prevăzute în proiect;
- motivația participării la activităţile
proiectului;
- felul în care candidatul îşi propune să
multiplice şi să împartășească rezultatele proiectului după participarea la
stagiu;
-
calitatea argumentării
ideilor.
INTERVIU IN LIMBA
ENGLEZA – punctaj maxim 30 puncte
Durata interviului: între 5 și
10 minute. Se vor evalua competențele lingvistice de comunicare orală în limba engleză. Se vor adresa
întrebări în legătură cu: motivaţia participării la proiect, hobby-uri şi
interese personale şi legate de domeniul informatic, activităţi curriculare/extracurriculare,
experienţe relevante, găsire de soluţii la probleme legate de viaţa de zi-cu-zi
etc.
Criterii de evaluare: fluență,
acuratețe, interes pentru proiect. Candidatul trebuie să dovedească un nivel
minim A2 pentru abilitatea de comunicare şi interacţiune verbală în limba engleză.
BIBLIOGRAFIE ORIENTATIVA
PROBĂ
PRACTICĂ PE CALCULATOR – punctaj maxim 40 puncte
Competente
evaluate:
·
utilizare Windows 7,
Paint;
utilizare Microsoft Word 2013: Formatarea caracterelor;Formatarea
paragrafelor. Sectiuni. Headere si footere; Stiluri;Liste pe mai multe nivele;
Tabele; Inserarea imaginilor; Referinte si bibliografie;
Lucrul cu Office Clipboard; Editarea ecuatiilor; Tabelul de continut;
Revizuirea si formatarea finala; Îmbinarea de
corespondenţă.
·
utilizare
Adobe Photoshop : Prezentarea
instrumentelor de lucru, conexiunea lor cu aplicatiile care vor fi realizate,
ferestrele de control si scurtaturile aferente; Proprietatile unei pagini
(dimensiuni, numarul de pixeli, sistemul de culoare pentru diverse medii de
lucru); Uneltele principale din meniul de unelte, selectie avansata,
prelucrarea imaginilor prin multiplicarea unor zone din fotografii (healing
brush, stamp, patch, clone, pattern) modalitati de stergere si deformare a unor
zone distincte (blur tool, sharpen, smudge);Exercitii cu uneltele de gradienti,
modalitatile de colorare prin diversi gradienti, proprietatile gradientilor,
opacitatile;Uneltele de path-uri, transparente, modalitati de pastrare a
transparentelor in alte programe, suita de unelte pen-tools: rol si mod de
folosire; Prelucrarea de imagini; transformari (transform tools si free
transformation tools);Introducerea textelor si lucrul cu texte, fonturile,
transformarile ce se pot realiza pe fonturi, exportul fonturilor, proprietatile
fonturilor, alineri, stiluri, rasterizarea fonturilor, etc. Proprietatile imaginii,
modurile de culoare pentru spatiul web, pentru prezentari, pentru tipar (cmyk,
rgb, gray scale); Ajustarile de culoare in numeroase feluri (levels,
auto-levels, curbs, saturatiile culorilor;Layere: realizare, principalele
caracteristici, modurile de folosire, măştile layerelor, prelucrarea layerelor
in imagini, stilurile layerelor, tipurile de blending ale layerelor;Efecte de
blending ce se pot aplica layerelor, umbre, lumini, contururi, (drop shadow,
emboss, transparency, glow, texture);Tehnici diverse de retusare, pe imagini
alb-negru, color, pentru internet, pentru ziare, reviste, albume de arta, etc.
Se vor realiza prelucrari de imagini cu layere, trucuri de folosire si
prelucrare a unor imagini, decupare si lipire dintr-o imagine in alta a unor elemente
grafice.
La proba practica pe calculator, candidatii vor aduce
un
PORTOFOLIU DIGITAL REALIZAT IN ADOBE PHOTOSHOP ce va conţine
următoarele :o siglă a unei instituţii, organizaţii, etc, o carte de vizită, o
legitimaţie, un banner, un afiş promovare si un pliant (realizate în Adobe
Photoshop). Acest portofoliu are un punctaj de maxim 10 puncte din cele 40 de
puncte alocate probei practice pe calculator.
BIBLIOGRAFIE
ORIENTATIVĂ
Editare de text - Microsoft Word 2013
Autor(i): Raluca Constantinescu,
Ionut Danaila
Editura: Euroaptitudini
Colectia: ECDL - Permisul European
de Conducere a Computerului
Anul aparitiei: 2013
Nr. pagini: 80 pagini
ISBN: 9789731719269
Word 2013 For Dummies
Autor: Dan Gookin
Data aparitie: 05.03.2013
Editura: Wiley
Tehnologia informatiei si a comunicatiilor. Manual pentru clasa a IX-a
Autor: Oprescu, Daniela
Editura: NICULESCU
Anul aparitiei: 2012
Nr. pagini: 119
Adobe Photoshop - Curs oficial Adobe
Systems
Traducator(i): Radu Biris
Editura: Teora
Anul aparitiei: 2012
Nr. pagini: 376 pagini
ISBN: 9789732013373
Photoshop 7 down and dirty tricks
Autor(i): KELBY Scott
Editura: All
Nr. pagini: 288 pagini
ISBN: 9735714949
Photoshop Elements 13 in Easy Steps
Autor(i): Nick Vandome
Editura: In Easy Steps
Anul aparitiei: 2015
Limba: engleza
ISBN: 9781840786408
CALCULAREA
PUNCTAJULUI:
30p
dosar+30p interviu+40p proba calculator = 100p + maxim 10 puncte bonus.
Doar
în cazul punctajelor egale, departajarea se va face prin cel mai mic număr de
absenţe nemotivate la data Selecţiei, următorul criteriu fiind ultima medie
(clasa a IX-a, semestrul I) la obiectul TIC si apoi la obiectul informatică,
următorul criteriu fiind ultima nota la obiectul TIC şi apoi la obiectul
informatică.
Acordare
puncte bonus:
2
pct pentru elevii din domiciliu rural, 2 pct pentru elevii cu părinti plecaţi
în străinătate, 2pct pentru elevii venituri reduse (ajutor social), 2pct pentru
elevii cu boli cornice care nu impiedică participarea la mobilitate, 2pct
pentru elevii cu părinţi orfani. Toate aceste puncte se vor acorda pe baza de
dovezi.
Pentru a fi selectat, candidatul
trebuie să obtină minim 1/2 din punctaj fiecare probe şi total min. 60 puncte. Rezultatele vor fi
afişate în ordinea descrescătoare a punctajelor.
NUMĂR
CANDIDAŢI SELECTAŢI:
Vor
fi selectaţi 16 elevi şi 3 rezerve, restul respinşi.
Eventualele
contestaţii pot viza doar analiza dosarului şi proba practică, proba de
interviu neputând fi contestată.
Echipa de implementare a proiectului
este formată din :
Prof. Antohe Carmen, Prof. Docan Mihai, Prof. Cîrcel Marian, Prof. Oancea
Negoiţă Cecilia, Economist Mihaela Nistor.
COMISIE SELECŢIE
PARTICIPANŢI
Preşedinte: Director Carmen Antohe
Monitor extern: Prof. Piştea Dana, Colegiul
Naţional „Dimitrie Cantemir” Oneşti
Secretar: Prof. Botezatu Raluca, Colegiul
Naţional „Costache Negri” Tg. Ocna
Membrii:
Prof. Botezatu Raluca, Colegiul Naţional
„Costache Negri” Tg. Ocna
Prof. Oancea Negoiţă Cecilia, Colegiul Naţional
„Costache Negri” Tg. Ocna
Prof. Cîrcel Marian, Colegiul Naţional „Costache
Negri” Tg. Ocna
Prof. Bejan Diana Nicoleta, Colegiul Naţional
„Costache Negri” Tg. Ocna
Prof. Hârjabă Alisa, Colegiul Naţional „Costache
Negri” Tg. Ocna
Prof. Modoranu Blanca, Colegiul Naţional
„Costache Negri” Tg. Ocna
Contestaţii:
Preşedinte: Director adj. Mihai Docan
Membrii:
Prof. Ifrim Aliana, Colegiul Naţional „Dimitrie
Cantemir” Oneşti
Prof. Sieber Oana, Colegiul Naţional „Costache
Negri” Tg. Ocna
Pentru informaţii suplimentare vă rugăm vizitați site-ul
proiectului https://erasmuscostachenegri.blogspot.ro. sau scrieti-ne la adresa de e-mail:
erasmuscostachenegri@gmail.com
Anunț
publicat în data de
Director,
Prof. Carmen Antohe Coordonator
proiect ,
prof. Oancea Cecilia
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu