Selecţie candidaţi Flux 2



Nr. 2048/09.05.2018
REZULTATE FINALE FLUX2 (DUPĂ CONTESTAŢII)  

Selecţia mobilităților în cadrul proiectului Euro IT Competenţe

Nr. 2017-1-RO01-KA102-036916

Nr. crt
Nume si prenume elev
Punctaj
evaluare dosare
Punctaj 
interviu limba engleza
Punctaj
proba practica calculator
Puncte bonus
Total
Obs.
1
CHIPER DANIEL
27
30
38

95
ADMIS
2
BERBECE ELENA TEODORA
26
30
37

93
ADMIS
3
OLARU SEBASTIAN
25
30
38

93
ADMIS
4
RADU ŞTEFAN VLĂDUŢ
26
30
36

92
ADMIS
5
ASAOANU VLAD GABRIEL
25
29
35
2
91
ADMIS
6
ACATINCĂ ELENA MINODORA
26
23
39
2
90
ADMIS
7
DONEA EDUARD
25
27
38

90
ADMIS
8
FRĂŢILĂ MIRUNA ELENA
24
29
32
4
89
ADMIS
9
PATRICHI RALUCA ANDREEA
24
29
36

89
ADMIS
10
RACHERU THEODORA
24
29,5
35

88,5
ADMIS
11
ŢIFREA GABRIELA CĂTĂLINA
24
26
36
2
88
ADMIS
12
OTHOZE PAVEL ALEXANDRU
23
26,5
36
2
87,5
ADMIS
13
ARDELEANU LARISA ELENA
23
29,5
31
2
85,5
ADMIS
14
MIRICA DRAGOŞ GEORGE
20
29,5
36

85,5
ADMIS
15
VASLUIANU VLAD
22
30
33

85
ADMIS
16
MIHALCEA ROXANA GEORGIANA
21
22
38

81
ADMIS
17
GROZAVU IONUŢ LUCIAN
21
23
34

78
REZERVĂ
18
COJOC ANDREEA GEORGIANA
24
19
31
2
76
REZERVĂ
19
ŞTEFAN CRISTIAN MIHAI
22
19
33
2
76
REZERVĂ
20
AJITĂRIŢEI IOANA
20
19
30

69
RESPINS


Preşedinte comisie,
Director Carmen Antohe


Nr. 2004/07.05.2018
REZULTATE SELECŢIE FLUX2 ÎNAINTE DE CONTESTATŢII

Selecţia mobilităților în cadrul proiectului

2017-1-RO01-KA102-036916
Data publicării anunţului 05.05.2018
Nr. crt
Nume si prenume elev
Punctaj
evaluare dosare
Punctaj 
interviu limba engleza
Punctaj
proba practica calculator
Puncte bonus
Rezultat
Obs.
1
CHIPER DANIEL
27
30
38

95
ADMIS
2
BERBECE ELENA TEODORA
26
30
37

93
ADMIS
3
OLARU SEBASTIAN
25
30
38

93
ADMIS
4
RADU ŞTEFAN VLĂDUŢ
26
30
36

92
ADMIS
5
ASAOANU VLAD GABRIEL
25
29
35
2
91
ADMIS
6
ACATINCĂ ELENA MINODORA
26
23
39
2
90
ADMIS
7
DONEA EDUARD
25
27
38

90
ADMIS
8
FRĂŢILĂ MIRUNA ELENA
24
29
32
4
89
ADMIS
9
PATRICHI RALUCA ANDREEA
24
29
36

89
ADMIS
10
RACHERU THEODORA
24
29,5
35

88,5
ADMIS
11
ŢIFREA GABRIELA CĂTĂLINA
24
26
36
2
88
ADMIS
12
OTHOZE PAVEL ALEXANDRU
23
26,5
36
2
87,5
ADMIS
13
ARDELEANU LARISA ELENA
23
29,5
31
2
85,5
ADMIS
14
MIRICA DRAGOŞ GEORGE
20
29,5
36

85,5
ADMIS
15
VASLUIANU VLAD
22
30
33

85
ADMIS
16
MIHALCEA ROXANA GEORGIANA
21
22
38

81
ADMIS
17
GROZAVU IONUŢ LUCIAN
21
23
34

78
REZERVĂ
18
COJOC ANDREEA GEORGIANA
24
19
31
2
76
REZERVĂ
19
ŞTEFAN CRISTIAN MIHAI
22
19
33
2
76
REZERVĂ
20
AJITĂRIŢEI IOANA
20
19
30

69
RESPINS


Preşedinte comisie,

Director Carmen Antohe



LISTA CANDIDAŢILOR CARE VOR PARTICIPA LA PROBELE PRACTICE (CARE AU DOSARELE COMPLETE):


1.ACATINCĂ ELENA MINODORA
2.AJITĂRIŢEI IOANA
3.ARDELEANU LARISA ELENA
4.ASAOANU VLAD GABRIEL
5.BERBECE ELENA TEODORA
6.CHIPER DANIEL
7.COJOC ANDREEA GEORGIANA
8.DONEA EDUARD
9.FRĂŢILĂ MIRUNA ELENA
10.GROZAVU IONUŢ LUCIAN
11.MIHALCEA ROXANA GEORGIANA
12.MIRICA DRAGOŞ GEORGE
13.OLARU SEBASTIAN
14.OTHOZE PAVEL ALEXANDRU
15.PATRICHI RALUCA ANDREEA
16.RACHERU THEODORA
17.RADU ŞTEFAN VLĂDUŢ
18.ŞTEFAN CRISTIAN MIHAI
19.ŢIFREA GABRIELA CĂTĂLINA
20.VASLUIANU VLAD

DESFAŞURARE PROBE PRACTICE:
03.05.2018 DE LA ORA 14:00 - INTERVIU ÎN LIMBA ENGLEZĂ (5-10 minute) – COLEGIUL NAŢIONAL “COSTACHE NEGRI” - SALA 13 

04.05.2018 - 14:00-15:30  - PROBA PRACTICĂ PE CALCULATOR (1.5h) –- COLEGIUL NAŢIONAL “COSTACHE NEGRI”- LABORATOR II şi LABORATOR I
Anunț publicat în data de 30.04.2018

Preşedinte comisie,
Director  Carmen Antohe        

ANUNŢ SELECŢIE PARTICIPANŢI PROIECT ERASMUS+
Euro IT Competenţe Nr. 2017-1-RO01-KA102-036916
Colegiul Naţional "Costache Negri” Tirgu Ocna, Bacău FLUX 2

Nr. 1193/data 20.03.2018

CONDIȚII DE ÎNSCRIERE:
1.     Participanţii trebuie să fie elevi la Colegiul Naţional "Costache Negri Tirgu Ocna, profil matematică-informatică, in clasa a 10 a, la momentul mobilităţii (2- 22 septembrie 2018).
2.     Participanţii vor susţine Atestat competenţe profesionale în informatică la final de liceu.

Criterii de selecţie:
1 Nivel minim A2 de conversaţie în limba engleză;
2 Cunoştinţe despre medii informatice de lucru (Windows 7 , Microsoft Word 2013, Paint) şi cunoştinţe despre utilizare Photoshop;
3 Cunosc date despre proiect furnizate pe site si le folosesc în formularul de înscriere şi la interviu;

GRAFIC ACTIVITĂŢI DE SELECŢIE:
23.04.2018-27.04.2018- depunerea dosarelor la biroul Secretariat al Colegiului între orele 08-15
30.04.2018: afişarea listelor cu candidaţii care vor participa la probe practice (dosare complete), orar, locaţie interviu și probă practică, pe site-ul de proiect și la Panoul de proiect.
02.05.2018 - evaluare dosare candidatura
03.05.2018 - interviu in limba engleza (5-10 minute)
04.05.2018 -  proba practica pe calculator (1.5h)
05.05.2018 - afisarea rezultatelor
07.05.2018 - depunerea contestatiilor între orele 10:00-12:00 la secretariatul Colegiului
08.05.2018 - solutionare contestatii
09.05.2018 - afisare rezultate finale pe site-ul de proiect și la Panoul de proiect.
Şedinţă cu părinţii elevilor selectaţi şi cu elevii selectaţi :
10.05.2018, ora 16 :00, Sala 13 Colegiul Naţional Costache Negri, întâlnire cu părinţii elevilor selectaţi şi cu elevii selectaţi: Prezenţa este obligatorie!

DOSAR INSCRIERE:
1.      Copie carte de identitate;
2.      Formular candidatură completat și semnat;
3.      Adeverinţă care să ateste calitatea de elev al Colegiului, clasa de proveniență (specificând profilul și specializarea);
4.      Acord participare din partea părinţilor. În cazul în care unul din părinți este plecat din țară, sau este în imposibilitatea de a semna, celălalt părinte își va asuma răspunderea și pentru celalalt părinte;
5.      Angajament de susținere a "Atestatului de certificare a competenţelor profesionale în informatică" până la finalul clasei a XII-a;
6.      CV format Europass în limba română;
7.      CV format Europass în limba engleză;
8.      Scrisoare de intenţie în limba română (150-250 cuvinte);
9.      Recomandare diriginte pentru mobilitate;
10.   Copie diplome/certificate concursuri în domeniul informatic sau al limbilor străine (care vor fi folosite doar pentru a departaja candidații cu punctaje egale);
11.    Dovezi pentru acordarea punctajului bonus: domiciliu în mediul rural (domiciliu/mutație în mediul rural în CI), părinte/imigranţi (declaraţia este inclusă în acordul părintelui), venituri reduse (adeverință drept de bursă socilală, bani de liceu), dizabilităţi/boli cronice (adeverință medicală care să ateste gradul de handicap);
12.    Adeverinţă medicală care să ateste că elevul este apt să călătorească cu avionul și să participe la activitățile proiectului;
13.    Opis dosar.
Se vor evalua:  motivaţia participării, relevanţa abilităţilor, competenţelor, calităţilor şi experienţei, implicare în diseminare, valorizare şi multiplicare rezultate proiect.
Toate documentele necesare sunt disponibile pe situl proiectului https://erasmuscostachenegri.blogspot.ro.
Opis dosar (respectandu-se ordinea de mai jos):
1.     Copie carte identitate;
2.     Formular candidatură;
3.     Adeverinţă elev;
4.     Acord părinţi;
5.     Angajament susţinere atestat;
6.      CV format română;
7.     CV format engleză;
8.     Scrisoare intenţie în română;
9.     Recomandare diriginte;
10.  Copii diplome/certificate concursuri;
11.   Dovezi punctaj bonus;
12.   Adeverinţă medicală.
INSTRUCŢIUNI PREDARE DOCUMENTE:
·        Dosarul de înscriere va fi depus la secretariatul Colegiului în format fizic pe baza de semnătură.
·        Fiecare document va fi scanat, salvat in format PDF si denumit cu nume prenume candidat + demunirea documentului asa cum apare in opis. (ex. popa_ion_adeverinta_elev.pdf.). Formularul de candidatura si CV in limba engleză vor fi ataşate şi în format word.
Toate documentele vor fi reunite într-un folder arhivat, denumit nume prenume candidat + clasa de provenienţă (ex. popa_ion_9.pdf/word.) şi trimise şi în format electronic prin ataşare arhivă la adresa erasmuscostachenegri@gmail.com. E-mailul va avea ca subiect: “Dosar candidatura + nume prenume+ clasa” (ex. dosar_candidatura _popa_ ion_9).
PROBE DE CONCURS:
  1. Analiza dosarului de candidatura – 30p
  2. Interviu în limba engleză – 30p
  3. Probă practică de atestare a competențelor informatice. 40p
CRITERII DE EVALUARE
DOSAR CANDIDATURA - punctaj maxim 30 puncte
Formularul de candidatură şi Curriculum Vitae (format Europass) în limba română şi engleză vor fi evaluate şi li se vor acorda un punctaj în funcţie de:
-       relevanța abilităților/experienței/calităților personale/profesionale descrise pentru activităţile prevăzute în proiect;
-       motivația participării la activităţile proiectului;
-       felul în care candidatul îşi propune să multiplice şi să împartășească rezultatele proiectului după participarea la stagiu;
-       calitatea argumentării ideilor.
INTERVIU IN LIMBA ENGLEZA – punctaj maxim 30 puncte
Durata interviului: între 5 și 10 minute. Se vor evalua competențele lingvistice de comunicare orală în limba engleză. Se vor adresa întrebări în legătură cu: motivaţia participării la proiect, hobby-uri şi interese personale şi legate de domeniul informatic, activităţi curriculare/extracurriculare, experienţe relevante, găsire de soluţii la probleme legate de viaţa de zi-cu-zi etc.
Criterii de evaluare: fluență, acuratețe, interes pentru proiect. Candidatul trebuie să dovedească un nivel minim A2 pentru abilitatea de comunicare şi interacţiune verbală în limba engleză.
BIBLIOGRAFIE ORIENTATIVA
PROBĂ PRACTICĂ PE CALCULATOR – punctaj maxim 40 puncte
Competente evaluate:
·      utilizare Windows 7, Paint;
utilizare Microsoft Word 2013: Formatarea caracterelor;Formatarea paragrafelor. Sectiuni. Headere si footere; Stiluri;Liste pe mai multe nivele; Tabele; Inserarea imaginilor; Referinte si bibliografie;
Lucrul cu Office Clipboard; Editarea ecuatiilor; Tabelul de continut; Revizuirea si formatarea finala; Îmbinarea de corespondenţă.
·      utilizare Adobe Photoshop :  Prezentarea instrumentelor de lucru, conexiunea lor cu aplicatiile care vor fi realizate, ferestrele de control si scurtaturile aferente; Proprietatile unei pagini (dimensiuni, numarul de pixeli, sistemul de culoare pentru diverse medii de lucru); Uneltele principale din meniul de unelte, selectie avansata, prelucrarea imaginilor prin multiplicarea unor zone din fotografii (healing brush, stamp, patch, clone, pattern) modalitati de stergere si deformare a unor zone distincte (blur tool, sharpen, smudge);Exercitii cu uneltele de gradienti, modalitatile de colorare prin diversi gradienti, proprietatile gradientilor, opacitatile;Uneltele de path-uri, transparente, modalitati de pastrare a transparentelor in alte programe, suita de unelte pen-tools: rol si mod de folosire; Prelucrarea de imagini; transformari (transform tools si free transformation tools);Introducerea textelor si lucrul cu texte, fonturile, transformarile ce se pot realiza pe fonturi, exportul fonturilor, proprietatile fonturilor, alineri, stiluri, rasterizarea fonturilor, etc. Proprietatile imaginii, modurile de culoare pentru spatiul web, pentru prezentari, pentru tipar (cmyk, rgb, gray scale); Ajustarile de culoare in numeroase feluri (levels, auto-levels, curbs, saturatiile culorilor;Layere: realizare, principalele caracteristici, modurile de folosire, măştile layerelor, prelucrarea layerelor in imagini, stilurile layerelor, tipurile de blending ale layerelor;Efecte de blending ce se pot aplica layerelor, umbre, lumini, contururi, (drop shadow, emboss, transparency, glow, texture);Tehnici diverse de retusare, pe imagini alb-negru, color, pentru internet, pentru ziare, reviste, albume de arta, etc. Se vor realiza prelucrari de imagini cu layere, trucuri de folosire si prelucrare a unor imagini, decupare si lipire dintr-o imagine in alta a unor elemente grafice.
La proba practica pe calculator, candidatii vor aduce un    
PORTOFOLIU DIGITAL REALIZAT IN ADOBE PHOTOSHOP ce va conţine următoarele :o siglă a unei instituţii, organizaţii, etc, o carte de vizită, o legitimaţie, un banner, un afiş promovare si un pliant (realizate în Adobe Photoshop). Acest portofoliu are un punctaj de maxim 10 puncte din cele 40 de puncte alocate probei practice pe calculator.





BIBLIOGRAFIE ORIENTATIVĂ
Editare de text - Microsoft Word 2013
Autor(i): Raluca Constantinescu, Ionut Danaila
Editura: Euroaptitudini
Colectia: ECDL - Permisul European de Conducere a Computerului
Anul aparitiei: 2013
Nr. pagini: 80 pagini
ISBN: 9789731719269
Word 2013 For Dummies
Autor: Dan Gookin
Data aparitie: 05.03.2013
Editura: Wiley
Tehnologia informatiei si a comunicatiilor. Manual pentru clasa a IX-a
Autor: Oprescu, Daniela
Editura: NICULESCU
Anul aparitiei: 2012
Nr. pagini: 119
Adobe Photoshop  - Curs oficial Adobe Systems
Traducator(i): Radu Biris
Editura: Teora
Anul aparitiei: 2012
Nr. pagini: 376 pagini
ISBN: 9789732013373
Photoshop 7 down and dirty tricks
Autor(i): KELBY Scott
Editura: All
Nr. pagini: 288 pagini
ISBN: 9735714949
Photoshop Elements 13 in Easy Steps
Autor(i): Nick Vandome
Editura: In Easy Steps
Anul aparitiei: 2015
Limba: engleza
ISBN: 9781840786408
CALCULAREA PUNCTAJULUI: 
30p dosar+30p interviu+40p proba calculator = 100p + maxim 10 puncte bonus.
Doar în cazul punctajelor egale, departajarea se va face prin cel mai mic număr de absenţe nemotivate la data Selecţiei, următorul criteriu fiind ultima medie (clasa a IX-a, semestrul I) la obiectul TIC si apoi la obiectul informatică, următorul criteriu fiind ultima nota la obiectul TIC şi apoi la obiectul informatică.
Acordare puncte bonus:
2 pct pentru elevii din domiciliu rural, 2 pct pentru elevii cu părinti plecaţi în străinătate, 2pct pentru elevii venituri reduse (ajutor social), 2pct pentru elevii cu boli cornice care nu impiedică participarea la mobilitate, 2pct pentru elevii cu părinţi orfani. Toate aceste puncte se vor acorda pe baza de dovezi.
Pentru a fi selectat, candidatul trebuie să obtină minim 1/2 din punctaj fiecare probe şi total min. 60 puncte. Rezultatele vor fi afişate în ordinea descrescătoare a punctajelor.
NUMĂR CANDIDAŢI SELECTAŢI:
Vor fi selectaţi 16 elevi şi 3 rezerve, restul respinşi.
Eventualele contestaţii pot viza doar analiza dosarului şi proba practică, proba de interviu neputând fi contestată.
Echipa de implementare a proiectului este formată din : Prof. Antohe Carmen, Prof. Docan Mihai, Prof. Cîrcel Marian, Prof. Oancea Negoiţă Cecilia, Economist Mihaela Nistor.
                       
COMISIE SELECŢIE PARTICIPANŢI
Preşedinte: Director Carmen Antohe

Monitor extern: Prof. Piştea Dana, Colegiul Naţional „Dimitrie Cantemir” Oneşti
Secretar: Prof. Botezatu Raluca, Colegiul Naţional „Costache Negri” Tg. Ocna
Membrii:
Prof. Botezatu Raluca, Colegiul Naţional „Costache Negri” Tg. Ocna
Prof. Oancea Negoiţă Cecilia, Colegiul Naţional „Costache Negri” Tg. Ocna
Prof. Cîrcel Marian, Colegiul Naţional „Costache Negri” Tg. Ocna
Prof. Bejan Diana Nicoleta, Colegiul Naţional „Costache Negri” Tg. Ocna
Prof. Hârjabă Alisa, Colegiul Naţional „Costache Negri” Tg. Ocna
Prof. Modoranu Blanca, Colegiul Naţional „Costache Negri” Tg. Ocna
Contestaţii:
Preşedinte: Director adj. Mihai Docan
Membrii:
Prof. Ifrim Aliana, Colegiul Naţional „Dimitrie Cantemir” Oneşti
Prof. Sieber Oana, Colegiul Naţional „Costache Negri” Tg. Ocna


Pentru informaţii suplimentare vă rugăm vizitați site-ul proiectului https://erasmuscostachenegri.blogspot.ro. sau scrieti-ne la adresa de e-mail: erasmuscostachenegri@gmail.com


Anunț publicat în data de

Director,
Prof.  Carmen Antohe                                              Coordonator proiect ,
                                                                                 prof.  Oancea Cecilia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu